Ασφάλεια
Σύστημα προσαρμοζόμενου ελέγχου ταχύτητας (ACC)
Κρατήστε απόσταση ασφαλείας
Αυτό το σύστημα χρησιμοποιεί ένα ραντάρ για να διατηρεί μια ασφαλή απόσταση ανάμεσα σε εσάς και το προπορευόμενο όχημα. Εάν το προπορευόμενο όχημα είναι πολύ κοντά, επιβραδύνει ή σταματήσει, το ACC θα επιβραδύνει ή θα σταματήσει αυτόματα το όχημά σας. Προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια και ηρεμία, ειδικά κατά την οδήγηση σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας.
Σύστημα μετριασμού μετωπικής σύγκρουσης (FCM)
Ασφαλέστερο σε περίπτωση σύγκρουσης
Με ένα συνδυασμό κάμερας και ραντάρ λέιζερ, το σύστημα FCM εκτιμά την απόσταση και την ταχύτητά σας σε σύγκριση με το προπορευόμενο όχημα. Αν το σύστημα εντοπίσει κίνδυνο σύγκρουσης, ακούγεται μια προειδοποίηση και όταν χρειαστεί το όχημά σας επιβραδύνει αυτόματα.
Προειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας (LDW)
Εάν παρεκκλίνετε από την πορεία σας, το αυτοκίνητο θα σας ενημερώσει
Αυτή η έξυπνη λειτουργία μεταδίδει ένα ηχητικό σήμα και εμφανίζει μια προειδοποίηση στο ταμπλό για να σας ενημερώσει εάν το όχημά σας παρεκκλίνει από τη λωρίδα του ενώ δεν είναι ενεργοποιημένα τα φλας.
Αυτόματη μεγάλη σκάλα προβολέων (AHB)
Αλλάζει τη σκάλα για εσάς
Για να καταστεί ευκολότερη η οδήγηση τη νύχτα, η μεγάλη σκάλα εναλλάσσει αυτόματα σε φώτα πορείας, όποτε εντοπίζονται οχήματα μπροστά. Μόλις περάσει το διερχόμενο όχημα, η σκάλα των προβολέων εναλλάσσεται ξανά. Δεν θα χρειαστεί ποτέ να βγάλετε τα χέρια σας από το τιμόνι για να αλλάξετε σκάλα χειροκίνητα ξανά.
Blind Spot Warning (BSW)
Δεν υπάρχουν πλέον τυφλά σημεία
Αυτή η λειτουργία χρησιμοποιεί αισθητήρες ραντάρ για να ανιχνεύσει αν υπάρχουν οχήματα στα τυφλά σας σημεία. Αν πρόκειται να αλλάξετε λωρίδα κυκλοφορίας και το σύστημα ανιχνεύει ότι υπάρχει κάτι, ένα ενδεικτικό led ανάβει στον εξωτερικό καθρέπτη στην πλευρά που βρίσκεται πλησιέστερα στον κίνδυνο και ηχεί βομβητής.
Ειδοποίηση οπίσθιας κυκλοφορίας (RCTA)
Οπισθοπορεία με άνεση
Μόνιτορ πολλαπλών προβολών
Δείτε το αυτοκίνητο σας από κάθε γωνία
Μικροσκοπικές κάμερες τοποθετημένες γύρω από το OUTLANDER PHEV σας επιτρέπουν να ελέγχετε το μπροστινό το πίσω και τις πλαϊνές πλευρές του οχήματος. Ένα μόνιτορ πολλαπλών προβολών δημιουργεί μια εναέρια απεικόνιση 360⁰ για να σας βοηθήσει να προσανατολιστείτε και να παρκάρετε με ασφάλεια.
Ultrasonic Misacceleration Mitigation System (UMS)
Τέλος στα μικρά χτυπήματα
Για να αποτραπούν μικρές προσκρούσεις κατά τη στάθμευση, ενεργοποιούνται μια ηχητική προειδοποίηση, αλλά και μια οπτική στον πίνακα οργάνων, όταν οι αισθητήρες ανιχνεύσουν ένα κοντινό εμπόδιο. Η ισχύς του κινητήρα περιορίζεται αυτόματα, αν πατήσετε ακούσια το πεντάλ του γκαζιού.
Αμάξωμα RISE (Reinforced Impact Safety Evolution)
Μια καμπίνα με προστατευτικό κέλυφος
Το Outlander PHEV κατασκευάζεται χρησιμοποιώντας την τεχνολογία Reinforced Impact Safety Evolution. Τοποθετεί στρατηγικά ενισχύσεις σε κρίσιμα σημεία για να βοηθήσει τη δρομολόγηση και απορρόφηση της ενέργειας σε περίπτωση μεγάλης σύγκρουσης. Έτσι εσείς και οι επιβάτες σας είστε ασφαλείς όταν το χρειάζεστε περισσότερο.
OUTLANDER PHEV
Ο εξοπλισμός μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την αγορά. Παρακαλούμε συμβουλευτείτε τον τοπικό επίσημο έμπορο/διανομέα Mitsubishi Motors για περισσότερες λεπτομέρειες.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:
ACC. Οι δυνατότητες ανίχνευσης και ελέγχου του ACC είναι μόνο συμπληρωματικές. Οδηγείτε με ασφάλεια και μην βασίζεστε αποκλειστικά σε αυτό το σύστημα κατά την οδήγηση. Το ACC μπορεί να μην ενεργοποιηθεί σε ορισμένες περιπτώσεις. Το σύστημα αυτό μπορεί να μην εντοπίζει σωστά την πραγματική κατάσταση ανάλογα με τον τύπο του προπορευόμενου οχήματος και τις συνθήκες του, τις καιρικές συνθήκες και τις συνθήκες του δρόμου. Επιπλέον, το σύστημα ενδέχεται να μην είναι ικανό να επιβραδύνει επαρκώς εάν το προπορευόμενο όχημα φρενάρει ξαφνικά ή ένα άλλο όχημα σας κόψει το δρόμο, έτσι ώστε το όχημά σας να προσεγγίσει το προπορευόμενο όχημα. Αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, συμβουλευτείτε τον τοπικό αντιπρόσωπο / διανομέα της Mitsubishi Motors για λεπτομέρειες.
FCM: Οι δυνατότητες ανίχνευσης και ελέγχου της λειτουργίας Μετριασμού μετωπικής σύγκρουσης [FCM] είναι μόνο συμπληρωματικές και δεν αποτρέπουν τις συγκρούσεις σε κάθε περίπτωση. Οδηγείτε με ασφάλεια και μην βασίζεστε αποκλειστικά σε αυτό το σύστημα κατά την οδήγηση. Το FCM λειτουργεί όταν ένα όχημα βρίσκεται μπροστά από το όχημά σας. Το FCM έχει επίσης σχεδιαστεί για τον εντοπισμό πεζών, αλλά μπορεί να μην τους ανιχνεύσει ή να μην ενεργοποιηθεί σε ορισμένες περιπτώσεις. Η αυτόματη πέδηση ενεργοποιείται για ένα προπορευόμενο όχημα όταν το αυτοκίνητό σας κινείται με ταχύτητα περίπου 5 km/h έως 80 km/h και για έναν προπορευόμενο πεζό σε ταχύτητα περίπου 5 km/h έως 65 km/h. Δεδομένου ότι το FCM δεν διαθέτει καμία λειτουργία για τη διατήρηση της πέδησης, το φρένο απενεργοποιείται περίπου 2 δευτερόλεπτα μετά τη διακοπή. Για να αποφευχθεί η μετακίνηση του οχήματος στη συνέχεια, ενδέχεται να χρειαστεί να κρατήσετε το πεντάλ πατημένο. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η λειτουργία FCM ενδέχεται να μην λειτουργήσει, εάν ο οδηγός πραγματοποιήσει ενέργειες για την αποφυγή ατυχήματος μέσω ενέργειας στο τιμόνι ή την επιτάχυνση. Αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, συμβουλευτείτε τον τοπικό αντιπρόσωπο / διανομέα της Mitsubishi Motors για λεπτομέρειες.
LDW: Η προειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα δεν έχει σχεδιαστεί για να μειώνει τους κινδύνους που σχετίζονται με την προσεκτική παρακολούθηση του δρόμου (προσοχή σε καταστάσεις στις πλευρές του αυτοκινήτου, απόσπαση προσοχής, κ.λπ.) ή την κακή ορατότητα λόγω κακοκαιρίας κλπ. Έχει σχεδιαστεί για να ανιχνεύει τη λωρίδα με ταχύτητα περίπου. 65 km/h ή περισσότερο. Χειριστείτε σωστά το σύστημα διεύθυνσης και οδηγείτε με ασφάλεια. Το σύστημα ενδέχεται να μην είναι σε θέση να ανιχνεύσει τη λωρίδα σωστά σε ορισμένες συνθήκες. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο κατόχου.
AHB: Αυτό το σύστημα ενεργοποιείται με ταχύτητα περίπου 40 km/h ή περισσότερο και απενεργοποιείται σε χαμηλότερες ταχύτητες. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο κατόχου.
BSW: Οι δυνατότητες ανίχνευσης και ελέγχου της προειδοποίησης τυφλών σημείων [BSW] είναι μόνο συμπληρωματικές και δεν σας προειδοποιούν για οχήματα σε τυφλά σημεία σε κάθε περίπτωση. Μην βασίζεστε αποκλειστικά σε αυτό το σύστημα κατά την οδήγηση. Η Προειδοποίηση τυφλών σημείων ενδέχεται να μην λειτουργεί κανονικά σε ορισμένες περιπτώσεις, ανάλογα με την κίνηση, τις καιρικές συνθήκες, τις συνθήκες της επιφάνειας του οδοστρώματος και την ύπαρξη εμποδίων. Οι οδηγοί είναι πλήρως υπεύθυνοι για τη δική τους ασφαλή οδήγηση. Τα γραφικά στοιχεία των κυμάτων ραντάρ χρησιμοποιούνται μόνο για επεξηγηματικούς σκοπούς και δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματική εφαρμογή των αισθητήρων. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο κατόχου
RCTA: Μη βασίζεστε αποκλειστικά σε αυτό το σύστημα, το οποίο μπορεί να μην ανιχνεύει όλα τα κινούμενα οχήματα σε ορισμένες συνθήκες. Οι οδηγοί είναι πλήρως υπεύθυνοι για τη δική τους ασφαλή οδήγηση.Τα γραφικά στοιχεία των κυμάτων ραντάρ χρησιμοποιούνται μόνο για επεξηγηματικούς σκοπούς και δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματική εφαρμογή του αισθητήρα. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο κατόχου.
UMS: Οι δυνατότητες ανίχνευσης και ελέγχου του Συστήματος μετριασμού ακούσιας επιτάχυνσης [UMS] είναι μόνο συμπληρωματικές και δεν αποτρέπουν την ταχεία επιτάχυνση σε κάθε περίπτωση. Οδηγείτε με ασφάλεια και μην βασίζεστε αποκλειστικά σε αυτό το σύστημα κατά την οδήγηση. Για να αποτρέψει τον περιορισμό ισχύος που παρέχεται από το UMS από το να εμποδίσει κατά την κανονική οδήγηση σε δυσμενείς συνθήκες οδήγησης, το σύστημα απενεργοποιείται αυτόματα και υποδεικνύει τηνένδειξη UMS OFF στον πίνακα οργάνων, όταν η λειτουργία FCM είναι απενεργοποιημένη ή η λειτουργία ASC είναι απενεργοποιημένη. Καμία λειτουργία δεν σταματά πλήρως το όχημα μέσω της αυτόματης πέδησης. Το όχημα μπορεί να κυλήσει προς τα εμπρός ή προς τα πίσω ακόμη και όταν ρυθμίζεται η έξοδος του κινητήρα. Το σύστημα ανίχνευσης μπορεί να μην λειτουργήσει για εμπόδια τύπου πλέγματος ή αιχμηρά άκρα που δεν αντανακλούν επαρκώς τον υπέρηχο. Το UMS δεν περιλαμβάνει λειτουργία διατήρησης του αυτοκινήτου σε ακινησία. Ο οδηγός είναι υπεύθυνος για τη στάση του οχήματος πιέζοντας το πεντάλ του φρένου όπως απαιτείται από τις συνθήκες οδήγησης. Τα γραφικά στοιχεία του αισθητήρα υπερήχων χρησιμοποιούνται μόνο για επεξηγηματικούς σκοπούς και δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματική εφαρμογή του αισθητήρα. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο κατόχου.—