outlander phev
Τι θα θέλατε να κάνετε μετά;
Λάβετε υπόψη:
Ο εξοπλισμός μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την αγορά. Συμβουλευτείτε τον τοπικό αντιπρόσωπο / διανομέα της Mitsubishi Motors για λεπτομέρειες.
- FCM: Οι δυνατότητες ανίχνευσης και ελέγχου της λειτουργίας Μετριασμού μετωπικής σύγκρουσης [FCM] είναι μόνο συμπληρωματικές και δεν αποτρέπουν τις συγκρούσεις σε κάθε περίπτωση. Οδηγείτε με ασφάλεια και μην βασίζεστε αποκλειστικά σε αυτό το σύστημα κατά την οδήγηση. Το FCM λειτουργεί όταν ένα όχημα βρίσκεται μπροστά από το όχημά σας. Το FCM έχει επίσης σχεδιαστεί για τον εντοπισμό πεζών, αλλά μπορεί να μην τους ανιχνεύσει ή να μην ενεργοποιηθεί σε ορισμένες περιπτώσεις. Η αυτόματη πέδηση ενεργοποιείται για ένα προπορευόμενο όχημα όταν το αυτοκίνητό σας κινείται με ταχύτητα περίπου 5 km/h έως 80 km/h και για έναν προπορευόμενο πεζό σε ταχύτητα περίπου 5 km/h έως 65 km/h. Δεδομένου ότι το FCM δεν διαθέτει καμία λειτουργία για τη διατήρηση της πέδησης, το φρένο απενεργοποιείται περίπου 2 δευτερόλεπτα μετά τη διακοπή. Για να αποφευχθεί η μετακίνηση του οχήματος στη συνέχεια, ενδέχεται να χρειαστεί να κρατήσετε το πεντάλ πατημένο. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η λειτουργία FCM ενδέχεται να μην λειτουργήσει, εάν ο οδηγός πραγματοποιήσει ενέργειες για την αποφυγή ατυχήματος μέσω ενέργειας στο τιμόνι ή την επιτάχυνση. Αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, συμβουλευτείτε τον τοπικό αντιπρόσωπο / διανομέα της Mitsubishi Motors για λεπτομέρειες.
- ACC. Οι δυνατότητες ανίχνευσης και ελέγχου του ACC είναι μόνο συμπληρωματικές. Οδηγείτε με ασφάλεια και μην βασίζεστε αποκλειστικά σε αυτό το σύστημα κατά την οδήγηση. Το ACC μπορεί να μην ενεργοποιηθεί σε ορισμένες περιπτώσεις. Το σύστημα αυτό μπορεί να μην εντοπίζει σωστά την πραγματική κατάσταση ανάλογα με τον τύπο του προπορευόμενου οχήματος και τις συνθήκες του, τις καιρικές συνθήκες και τις συνθήκες του δρόμου. Επιπλέον, το σύστημα ενδέχεται να μην είναι ικανό να επιβραδύνει επαρκώς εάν το προπορευόμενο όχημα φρενάρει ξαφνικά ή ένα άλλο όχημα σας κόψει το δρόμο, έτσι ώστε το όχημά σας να προσεγγίσει το προπορευόμενο όχημα. Αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, συμβουλευτείτε τον τοπικό αντιπρόσωπο / διανομέα της Mitsubishi Motors για λεπτομέρειες.
- LDW: Η προειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα δεν έχει σχεδιαστεί για να μειώνει τους κινδύνους που σχετίζονται με την προσεκτική παρακολούθηση του δρόμου (προσοχή σε καταστάσεις στις πλευρές του αυτοκινήτου, απόσπαση προσοχής, κ.λπ.) ή την κακή ορατότητα λόγω κακοκαιρίας κλπ. Έχει σχεδιαστεί για να ανιχνεύει τη λωρίδα με ταχύτητα περίπου. 65 km/h ή περισσότερο. Χειριστείτε σωστά το σύστημα διεύθυνσης και οδηγείτε με ασφάλεια. Το σύστημα ενδέχεται να μην είναι σε θέση να ανιχνεύσει τη λωρίδα σωστά σε ορισμένες συνθήκες. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο κατόχου.
- AHB: Αυτό το σύστημα ενεργοποιείται με ταχύτητα περίπου 40 km/h ή περισσότερο και απενεργοποιείται σε χαμηλότερες ταχύτητες. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο κατόχου.
- BSW: Οι δυνατότητες ανίχνευσης και ελέγχου της προειδοποίησης τυφλών σημείων [BSW] είναι μόνο συμπληρωματικές και δεν σας προειδοποιούν για οχήματα σε τυφλά σημεία σε κάθε περίπτωση. Μην βασίζεστε αποκλειστικά σε αυτό το σύστημα κατά την οδήγηση. Η Προειδοποίηση τυφλών σημείων ενδέχεται να μην λειτουργεί κανονικά σε ορισμένες περιπτώσεις, ανάλογα με την κίνηση, τις καιρικές συνθήκες, τις συνθήκες της επιφάνειας του οδοστρώματος και την ύπαρξη εμποδίων. Οι οδηγοί είναι πλήρως υπεύθυνοι για τη δική τους ασφαλή οδήγηση. Τα γραφικά στοιχεία των κυμάτων ραντάρ χρησιμοποιούνται μόνο για επεξηγηματικούς σκοπούς και δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματική εφαρμογή των αισθητήρων. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο κατόχου
- RCTA: Μη βασίζεστε αποκλειστικά σε αυτό το σύστημα, το οποίο μπορεί να μην ανιχνεύει όλα τα κινούμενα οχήματα σε ορισμένες συνθήκες. Οι οδηγοί είναι πλήρως υπεύθυνοι για τη δική τους ασφαλή οδήγηση.
- Τα γραφικά στοιχεία των κυμάτων ραντάρ χρησιμοποιούνται μόνο για επεξηγηματικούς σκοπούς και δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματική εφαρμογή του αισθητήρα. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο κατόχου.
- UMS: Οι δυνατότητες ανίχνευσης και ελέγχου του Συστήματος μετριασμού ακούσιας επιτάχυνσης [UMS] είναι μόνο συμπληρωματικές και δεν αποτρέπουν την ταχεία επιτάχυνση σε κάθε περίπτωση. Οδηγείτε με ασφάλεια και μην βασίζεστε αποκλειστικά σε αυτό το σύστημα κατά την οδήγηση. Για να αποτρέψει το χειρισμό εξόδου κινητήρα που παρέχεται από το UMS από το να εμποδίσει κατά την κανονική οδήγηση σε δυσμενείς συνθήκες οδήγησης, το σύστημα απενεργοποιείται αυτόματα και υποδεικνύει τηνένδειξη UMS OFF στον πίνακα οργάνων, όταν η λειτουργία FCM είναι απενεργοποιημένη ή η λειτουργία ASC είναι απενεργοποιημένη. Καμία λειτουργία δεν σταματά πλήρως το όχημα μέσω της αυτόματης πέδησης. Το όχημα μπορεί να κυλήσει προς τα εμπρός ή προς τα πίσω ακόμη και όταν ρυθμίζεται η έξοδος του κινητήρα. Το σύστημα ανίχνευσης μπορεί να μην λειτουργήσει για εμπόδια τύπου πλέγματος ή αιχμηρά άκρα που δεν αντανακλούν επαρκώς τον υπέρηχο. Το UMS δεν περιλαμβάνει λειτουργία διατήρησης του αυτοκινήτου σε ακινησία. Ο οδηγός είναι υπεύθυνος για τη στάση του οχήματος πιέζοντας το πεντάλ του φρένου όπως απαιτείται από τις συνθήκες οδήγησης. Τα γραφικά στοιχεία του αισθητήρα υπερήχων χρησιμοποιούνται μόνο για επεξηγηματικούς σκοπούς και δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματική εφαρμογή του αισθητήρα. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο κατόχου.