ECLIPSE CROSS PHEV
Τι θα θέλατε να κάνετε μετά;
Ο εξοπλισμός ενδέχεται να διαφέρει από αγορά σε αγορά. Παρακαλούμε, απευθυνθείτε στο εισαγωγέα ή σε ένα εξουσιοδοτημένο κατάστημα Mitsubishi Motors για πληροφορίες.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
ACC: Ο εντοπισμός και τα χαρακτηριστικά ελέγχου του συστήματος ACC είναι συμπληρωματικά. Παρακαλούμε, να οδηγείτε προσεκτικά και να μη βασίζεστε αποκλειστικά σε αυτό το σύστημα. Το ACC ενδέχεται να μη λειτουργήσει σε ορισμένες περιπτώσεις. Το σύστημα ενδέχεται να μην αναγνωρίσει σωστά την πραγματική κατάσταση, ανάλογα με τον τύπο του οχήματος που κινείται μπροστά σας, τις καιρικές και τις οδικές συνθήκες. Επιπροσθέτως, το σύστημα ενδέχεται να μην μπορεί να επιβραδύνει το αυτοκίνητο αποτελεσματικά, αν ο προπορευόμενος οδηγός πατήσει απότομα το φρένο ή κάποιο άλλο όχημα μπει ξαφνικά ανάμεσά σας. Αν έχετε ερωτήσεις, παρακαλούμε απευθυνθείτε σε έναν επίσημο έμπορο Mitsubishi Motors για σχετικές πληροφορίες.
FCM: Ο εντοπισμός και τα χαρακτηριστικά ελέγχου του συστήματος Forward Collision Mitigation [FCM] είναι συμπληρωματικά και δεν θα αποτρέψουν τη σύγκρουση σε κάθε περίπτωση. Παρακαλούμε, να οδηγείτε προσεκτικά και να μη βασίζεστε αποκλειστικά σε αυτό το σύστημα. Το FCM λειτουργεί όταν υπάρχει άλλο όχημα μπροστά σας. Το FCM σχεδιάστηκε επίσης για να εντοπίζει πεζούς, αλλά δεν θα τους εντοπίσει και δεν θα ενεργοποιηθεί σε ορισμένες περιπτώσεις. Το σύστημα αυτόματης πέδησης ενεργοποιείται όταν εντοπίσει όχημα μπροστά σας, αν το αυτοκίνητό σας κινείται με ταχύτητα μεταξύ 5χλμ./ώρα και 80χλμ./ώρα (περίπου 5χλμ./ώρα και 180χλμ./ώρα αν το όχημά σας διαθέτει σύστημα ACC) και όταν εντοπίσει πεζό, αν το αυτοκίνητό σας κινείται με ταχύτητα μεταξύ 5χλμ./ώρα και 65χλμ./ώρα. Επειδή το FCM δεν διαθέτει λειτουργία διατήρησης του φρεναρίσματος, το φρένο θα απελευθερωθεί σε περίπου 2 δευτερόλεπτα, μετά από την πλήρη στάση του αυτοκινήτου. Για να αποτρέψετε την κύλιση του οχήματος, πρέπει να πατήσετε το πεντάλ του φρένου. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το FCM ενδέχεται να μη λειτουργήσει, αν ο οδηγός προβεί σε ενέργειες αποφυγής ατυχήματος, μέσω του τιμονιού ή του γκαζιού. Αν έχετε ερωτήσεις, παρακαλούμε απευθυνθείτε σε έναν επίσημο έμπορο Mitsubishi Motors για σχετικές πληροφορίες.
LDW: Το σύστημα Lane Departure Warning δεν σχεδιάστηκε για να μειώσει το ρίσκο που σχετίζεται με την απρόσεκτη οδήγηση (αφηρημάδα, απόσπαση προσοχής κ.λπ.) ή την κακή ορατότητα που μπορεί να προκαλέσει μια κακοκαιρία κ.λπ. Σχεδιάστηκε για να εντοπίζει τη λωρίδα κυκλοφορίας σε ταχύτητα περίπου 65 χλμ./ώρα ή μεγαλύτερη. Να χειρίζεστε σωστά το τιμόνι και να οδηγείτε με ασφάλεια. Το σύστημα ενδέχεται να μην ανιχνεύσει σωστά τη λωρίδα σε ορισμένες περιπτώσεις. Παρακαλούμε, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο Κατόχου για περισσότερες πληροφορίες.
BSW: Ο εντοπισμός και οι λειτουργίες ελέγχου του συστήματος Blind Spot Warning [BSW] είναι συμπληρωματικές και δεν προειδοποιούν για οχήματα εντός των τυφλών σημείων σε κάθε περίπτωση. Παρακαλούμε να μη βασίζεστε αποκλειστικά σε αυτό το σύστημα. Το Blind Spot Warning ενδέχεται να μη λειτουργήσει σωστά σε ορισμένες περιπτώσεις, ανάλογα με την κίνηση, τα καιρικά φαινόμενα, τις οδικές συνθήκες και την ύπαρξη εμποδίων. Οι οδηγοί έχουν την πλήρη ευθύνη για την οδήγηση με ασφάλεια. Τα κυματοειδή γραφικά του ραντάρ εμφανίζονται μόνο για λόγους απεικόνισης και δεν αναπαριστούν την πραγματική λειτουργία των αισθητήρων. Παρακαλούμε, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο Κατόχου για περισσότερες πληροφορίες.
RCTA: Μη βασίζεστε αποκλειστικά σε αυτό το σύστημα, το οποίο ενδέχεται να μην εντοπίσει όλα τα κινούμενα οχήματα σε ορισμένες περιπτώσεις. Οι οδηγοί έχουν την πλήρη ευθύνη για την οδήγηση με ασφάλεια. Τα κυματοειδή γραφικά του ραντάρ εμφανίζονται μόνο για λόγους απεικόνισης και δεν αναπαριστούν την πραγματική λειτουργία των αισθητήρων. Παρακαλούμε, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο Κατόχου για περισσότερες πληροφορίες.
AHB: Το σύστημα ενεργοποιείται σε ταχύτητα περίπου 40χλμ./ώρα ή μεγαλύτερη και απενεργοποιείται σε χαμηλότερες ταχύτητες. Παρακαλούμε, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο Κατόχου για περισσότερες πληροφορίες
7 Αερόσακοι SRS: Οι αερόσακοι αποτελούν μέρος ενός Συμπληρωματικού Συστήματος Συγκράτησης (SRS). Για να μειώσετε τον κίνδυνο τραυματισμού από έναν αερόσακο που ανοίγει, να δένετε πάντα τη ζώνη ασφαλείας σας, να κάθεστε σε όρθια στάση στη μέση του καθίσματος και μην ακουμπάτε στην πόρτα. Να τοποθετείτε πάντα τα παιδιά έως 12 ετών στο πίσω κάθισμα εάν είναι δυνατόν και να χρησιμοποιείτε κατάλληλα παιδικά καθίσματα. Εάν χρησιμοποιείτε βρεφικό κάθισμα στο μπροστινό κάθισμα, το οποίο είναι ασφαλισμένο με ζώνη ασφαλείας και είναι γυρισμένο προς την πλάτη του καθίσματος, πατήστε το διακόπτη απενεργοποίησης του αερόσακου SRS. Για πρόσθετες πληροφορίες, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο Κατόχου και στις οδηγίες που παρέχονται με το παιδικό κάθισμα.